5 Eylül 2018 Çarşamba

PUBG'de Yüksek Kill Almak İçin Taktikler


PUBG'de Yüksek Kill Almak İçin Taktikler

İlk çıkan PUBG'de yüksek ölüm cezası 15-20-25 gibi asla ölmekten korkmayacaksınız.
1 . Adım Yüksek Tehlikedeki bir yere atlamak; Okul, Askeri Üs Tercihimdir
2 .Adım Askeri Baseden Veya Okuldan çıktık sağlam bir sekilde diyelim Okuldaysak Rozhoğa Veya Tokilere Gidip Ordakileri vurmayı deniyeceğiz. Askeri Üssü Beklemede (Squad veya Duo da önermem) köprüye gidip çalmayı başaramazsınız, ama motor veya buggy olmasın büyüklük ve sıkıntı durup aramaktadırlar. Ve yolumuza devam edeceğiz.
3 .Adım Çok ihtimal vardır.
4 .Adım Kendinizin hakkı olduğu düşünüldüğünde buna vurursam yere vurdumamda falan demeyin değil ama tabii duruma göre değil mi yoksa tam tersi mi yoksa çok yakınınızda varsa onu bulup vurun sonra eskierini vurursunuz.
5 .Adım Solo SQUAD veya Solo Duo girin asla 1v2 1v3 1v4 1v4 1v4
6.Adım Yüksek killi wininizi alın ve mutluluğunuzu sürdürün güvenli oyunayıp 1-2 kille kazanın anstansa 15-20 kille sonuncuda bile daha çok zevkleniyor.
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum